Sabtu, 27 Mei 2017

Promo Dufan 2017

Promo Dufan - Fantasy World (Machida) Ancol lagi menawarkan beberapa promo menarik sepanjang MEI-JUN 2017. promo pertama dibentangkan adalah Dufan penunggang khas yang merupakan sebahagian daripada program tanggungjawab sosial korporat (CSR). Dalam promo yang berjalan dari awal Mei hingga 23 Jun, pengguna motor akan mendapat diskaun Dufan tiket sehingga 50%.

Untuk dapat menikmati Promo Dufan ini, syarat-syarat yang agak mudah. Pengunjung hanya perlu menunjukkan pendaftaran kenderaan motor dan mengemukakan salinan itu kepada pegawai. Oleh itu, rekreasi murah sedia untuk dinikmati. Untuk hari biasa, pengunjung hanya perlu membayar 100.000 dari Rp200.000 sebelumnya pada hari biasa. Sementara itu, pada hujung minggu, pengunjung boleh membayar Rp150.000.

Satu lagi promo turut menyampaikan bagi bulan Mei pas tahunan bagi Rp400,000. Dengan membayar untuk Rp400,000 hanya sekali, pengunjung boleh bermain di Machida tiap-tiap hari selama setahun tanpa membayar lagi. Promo Dufan ini dibuka hingga akhir Disember. Selain akses yang tidak terhad, pemegang kad jari tahunan juga akan mendapat diskaun sehingga 30% ke atas semua tempat makan dalam kawasan Dufan, seperti juga di beberapa kedai masakan dalam Ancol seperti Bandar Jakarta, J.co, dan beberapa kedai-kedai lain.

Sumber : http://www.promojsm.com/2015/10/promo-dufan-terbaru.html

Tidak ada komentar:

Posting Komentar